کلاس هشتم و نهم

در این وبلاگ مطالبی در خصوص کلاس هشتم و نهم قرار می گیرد

کلاس هشتم و نهم

در این وبلاگ مطالبی در خصوص کلاس هشتم و نهم قرار می گیرد

نویسنده

سه شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۱۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

نیاز به یک نویسنده با تجربه و فعال دارم 

و همچنین اگر کسی تو کار تبلیغ بود هم در خدمتشون هتیم

مطالبی که میذارید باید سعی کنید که عکس داشته باشه 

اگر میخواید برید مسافرت لطفا هماهنگ کنید

باید حداقل کار با نرم افزار paint رو بلد باشید

استعداد نوشتن مطلب و مقاله در موضوعات مختلف عمومی ( ذوق داشتن و فکر خلاق + توانایی نوشتن انشا )

مثلا اسم جذاب انتخاب کنید 

در قسمت نظرات یا تماس باما امادگی خود را اعلام کنید

موافقین ۱ ||| مخالفین ۰
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۵/۰۵/۲۶
  • ۹۳۷ نمایش

نظرات (۶)

داداش من هستم پستی چند من کار با فتوشاپ بلدم
جوابا با نظر بفرست
پاسخ:
شما چند میگیری
میتونیم یه کاری کنیم من برای وبلاگ شما پست بذارم شما هم برای من
داداش پستی 200
میگیرم ؟
پاسخ:
نظرت با این که من تو وبت پست بزارم تو هم برای من پست بزاری چیه؟
خیر خوشم نمیاد مگه این که من یه پست بزارم تو دو تا بزاری ؟
قبوله
پاسخ:
خیر 
200 تومن در ازای چند حرف
سلام دوست عزیز من خیلی وقته که دنیای وبلا نویسی رو کنار گذاشتم
و به حساب خودما بازنشته کردم
من یه سایت با یه دامنه دارم که تا برج 9 امسال اعتبار داره
اگه خواستی بهت رایگان میدم
اون سایت من تقریبا 2 ساله که کار میکنه و قبلا روزی 100 تا بازدید داشت اگر یکم فعالیت کنید می تونید خیلی سریع بالا ببریدش
فقط باید قسمت تبلیغاتش رو به من بدید و من به ازای هر تبلیغی که گذاشتم 5 درصدش رو به شما میدم و یا این که می تونید قسمت تبلیغات رو هم مال شما و فقط بنر تلگرام بنده رو بزارید داخل وبلاگ برای همیشه.....(بالاخره دارم 2 سال سابقه و دامنه ی رایگان بهتون میدم)

edhelp.ir
edhelp.nasrblog.com

هرکدوم از سایت های بالا رو خواستی توی تلگرام برام پیام بده
http://telegram.me/mohammad182
سایت هایی با ادرس های بهتری با موضوع های مخلف هم دارم

سلام دوست عزیز.
من می تونم برای شما فقط مطالب بنویسم.رایگان و با هیچ ابزاری نمی تونم کار کنم.(چون که کارم ابزار شده و خلاصه نمی تونم).(دلیلش بلد نبودن نیست)
تا کنون برای شرکت امانوس ترکیه(کایرا متال) نویسندگی کرده ام و گالری عکسش کاملا توسط خودم درست شده است.
خلاصه از نظر مبلغ هم به طولانی بودن پست بستگی داره.
من تو شرکت کایرا برای هر کطلبی که می نوشتم،(به زبان ترکی)حدودا20 تومان می گرفتم.(پست های طولانی)و برای کار هایی که روز ها طول می کشید،تا500 تومن هم کارکردم.اما راحت باشید.از شما سر مطالب از ۲تا ۲۰ تومان میگیرم.(چون وب لاگ هست)
سایت امانوس تا مشاهده کنید چه کار هایی کرده ام.
http://kayrametal.com.tr
تجربه ی ۷ سال وبلاگ نویسی و 3 سال کار با شرکت کایرا رو دارم.
(بعضی وقت ها چنان کار هایی بهمون می دادند که نا میلیون تومان حقوقش بود)دیگر فکر کنید
سلام.
من هم یک وبلاگ نویس و نویسنده سایت هستم.
بنده تا کنون اصلا خودم وبلاگ یا سایت نداشتم و برای شرکت ها یا موسسه های مختلف  کار کردم.در مدتی که کار کردم،نماد اعتماد از سایت enamad و پلیس فتا جمهوری اسلامی ایران کسب کرده ام.
من تنها می توانم برایتان پست ارسال کنم.هر پستی هم از 1500 تا 5000 هزار تومان (کوتاه و متوسط) 5000 تا 10000 تومان (مطالب بسیار طولانی) 10000 تا 50000 هزار تومان(مطالبی که ممکن باشه روز ها طول بکشه و روش کار کنم
از نمونه کا هایم می توانم سایت androidgozar و گروه جزوه بندی‌که دیگه بسته شده اشاره کنم.
بجز این کارها در وبلاگ هایی که کارشان tabligh بوده،کار کردم.
تجربه 9 سال وب نویسی و 2 سال کار با انجمن ها و 5 سال کار تبلیغاتی انجام داده ام.
به امید خداوند یگانه
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی